11:26 PM | Posted in
Bismillahirahmanirahim~..
Assalammualaikum w.b.t~..

...fuhhh~.! ape y aku nk tuleh neh.?? ahahaha.. aku sebenanye xreti nk menuleh karangan panjang2 neh.. mmg hang otak aku.. tp d sebab kn aku ngh GEMBIRE ari ni, aku trse nk bekongsi ngn korang2 sume2.. hahaha..

2day (091009), anab aku y d beri name "GRAY" telah slamat melaher kn 6 heko anak pg td.. alhamdulillah~.. setelah lame aku menunggu kelahiran anak dr GRAY neh,br skang TERkeluar anak2 die.. (bape lame daa die simpan lam perot..) adeh.. aku dok kre2 last aku ngawan kn,da dekat 2 bulan kot.! ishh..xkan lame sgt.. pelik2..

tp pape pn,tu sume aku xkesah.! ape yang penting.??? KEJESAME.! ahaha.. y penting aku dpt lg BB br.! wuhuu~! hopefuly, sume anak2 ni membesa ngn sehat.! aminn~! jgn la jd pape lg kt anak2 rebit aku..

...sblm ni rebit aku y 1 lg dah penah beranak seminggu b4 raye ritu.. tp agak menyedihkn ble aku balek dr kg aku tgk ade sesuatu y tejd..... emm.. nnt la aku cte kn.. ni br mukadimah.. hehehe.. (cam suspen jek..) haha..

aku nk upload pic2 anab aku pn aku xde mse.. asek bz je..adeh.. insyaallah klo aku kelapangan, aku akn upload sume.. br la beseri sket blog neh.. klo x,mcm tongkang pecah je..ape pn xde.. huhu..
Category:
��

Comments

2 responses to "N|ewww|BORN!"

  1. xteam On October 9, 2009 at 5:23 AM

    congratz 2 papa ewwww.....

     
  2. caramel On October 9, 2009 at 7:07 AM

    thanks dude.! rse bangge jd papa..! ewww.! ahahha..